Mevasuheda Ben dün yaptırdım, 20 haftalığım. 3 hafta sonra tekrar gideceğim. Özel muayenehane olduğu için ben ekstra ücret ödemiyorum. Muaynenin içinde. Bence yaptırın ben down sendrom testlerini yaptırmadım mesela, ense kalınlığı normal olduğu için. Ama detaylıyı mutlaka yaptırın, kalp kapakçık, uzuvlar falan baya önemli. İlk çocuğumda da tarama testlerini değil detaylıları yaptırmıştım. Dün mesela sol kulağını göremedi doktor, 15 dak uğraştı görmek için. Çok kıpır kıpır çünkü bebiş maşallah😊