3461irem Fatmacbc 36 canım sanki bi yerde 40 olduğu zaman hafif olduğunu duymuştum doktora gösterecem öğleden sonra
Dubletombikdoner 3461irem Canm bu sancı demek diye geçmiyor😊 yok yani karnin mi sertlesiyor kaç haftaliksin 😊
3461irem Dubletombikdoner sen kaç haftalıksın canım ve kaça çıktığı zaman sancı oluyor pek bilgim yok
Dubletombikdoner 3461irem canm ben 39+6 haftaligim 😊 100 ve ustu ve 3 4 dakika da bir cikan sancılar duzenli olur 50 nin ustu ise hafif sancılar kabul edilir
3461irem Fatmacbc evet canım ya günde çok sertleşme oluyor sizde de öyle oldu öyle mi kaç haftalıkken doğum yaptınız
Fatmacbc 3461irem evet öyle oldu benim ama acilmam olmadığı için 4 gü yattım hastanede 40+3 doğdu oglum