Pasaannesi GlahCanbolatzelebi 39+1 haftalığım daha doğum yapmadım ama eğer cumaya kadar olmazsa yatışım yapılacak 40+0 da doğumum suniyle başlatılacak
Enesefe GlahCanbolatzelebi bende 38 hafta 3 günlük iken sezeryan la dogum yapacağım canım yani 1 hafta sonra
Buseniz GlahCanbolatzelebi ilk Kazım’ı 37+3 te sağlıklı bir şekilde normal Doğum ile doğurdum şimdi 25 haftalık hamilryim bakalım bu közüm ne zaman doğacak
Yaseminkcr Pasaannesi bende senle aynıyım canım hıc bır belırtı yok bızımde benım doktorda 41e kadar beklıycez dıyo sunı sancıyla dogumu baslatcakmıs
GlahCanbolatzelebi Ya benim henüz 20 gün gösteriyor . Annem gelecek gün yaklaşınca diyor . Ama 40 hafta dolacak mı acaba çok merak ediyorum
Bihilal GlahCanbolatzelebi 41+3 te doğum yaptım oğlumu kucağıma aldım ve kızım ne zaman doğacak bilmiyorum inşallah o kadar beklemeyiz bu sefer ☺️
Buseniz Pardon benim klavye otomatik düzeltmiş kızım yerine kazım ve közüm yazmış farkına varmadın pardon anneler 😊