Arkadaşlar anne yanı beşik alacağım normal küçük sallanan beşik mi alayım yoksa sepet beşik mi sepet beşik daha çok hoşuma gidiyor ama sallanıyor mu ilk zamanlar anne yanı için uygun mu..Bir de bebeğin ayriyeten bir odası var zaten ama bir yaşına kadar odada yatamaz zannımca o yüzden onu 01 yaşına kadar en azından sekiz aylık olana kadar idare etsin istiyorum sepet beşik sizce nasıl sallanır mı