Kızlar merhaba şimdi ben devlet hastanesinde doğum yapmak istiyorum özelde de yapabilirim ama ben devlette yapmak istiyorum. Benim doğum zamanım geldiğinde düzenli olarak kontrole gittiğim doktorum mu girecek doğumuma yoksa o an ki orada bulunan herhangi bir doktor mu ? İlk doğumum olacak Kafam çok karışık ortada kalmaktan korkuyorum aklıma herşey geliyor 😂😂