ucsesbirnefes Üçüz bebek anneleri kaçıncı haftadasınız normal mi tüp bebek mi sıkıntılarınız neler? Paylaşalım mı biraz..
Kzehra Ben varim canm 26 haftadayiz cok sukur geldik bu zamana ama tabi risk herzaman devam ediyo korkuyla bekliyoŕuz bakalım
ucsesbirnefes Maşallah canım. Rabbim hepimize evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Biz de 16. haftamızdayız. Çok şükür bebeklerin üçü de iyi. İki kız bir erkek. Doktorlara rağmen vazgeçmedik kıyamadık yavrulara. 37 yaşındayım ve tüp bebekle hamile kaldım. 3 ayrı kese var. Senin yaş kaç? Tüp bebek mi? Bu haftaya kadar nasıl zaman geçirdin? Hep yattın mı? Tavsiyelerin benim için çok önemli gerçekten
Bitanesi Ay üçüz demek sizin Allah yardımcınız olsun bakımları konusunda güç versin çok güzel maşallah ya Allah tamamına erdirsin hepinizin 😍🙏
ucsesbirnefes Bitanesi Amin inşallah canım. İnan bakımlarını hiç düşünmüyorum bile yeter ki sağlıkla doğdukları günü görelim.
Bitanesi ucsesbirnefes yardımına gelecek varsa sıkıntı olmaz yer içer bebişlere bakarsın diğer türlü zor olur çok heyecanlı sütü nasıl yetiştircen 😀😀
ucsesbirnefes Bitanesi Haklısın tabi her açıdan zor bir hayat bizi bekliyor. Allah yardımcımız olsun.
Piaa ucsesbirnefes hiç öyle düşünmeyin niye zor olsun, her şey çok güzel olacak inşallah ( ben de üçüz bekliyorum ☺️)