Aslanyesm Merhabalar raporum ayın 14′nde bitiyor ama durumum çok kötü ikizlere hamileyim ve daha çok yeni aşırı mide bulantısı var ve çok istifa ediyorum doktora yarın gitsem heyet raporu verir mi acaba yada heyet raporu alanlar var mı
C-12 Aslanyesm raporun bitmeden yeni rapor vermezler canımm 14 ü raporun son günü yanlış anlamadıysam,? 15 i sabahtan git heyet raporu iiçin konuş şansın bol olsunnn
ZumrutHanim Aslanyesm Benim dusuk riskim vardi kanamam oldu hastabede yattim yine de hekimim heyet vermedi clk zorlandim sonra ayni hastanedeki perinatolog bana kanama kontrolu yapiyodu ondan istedim o verdi. heyet isleri zor. belki ucretsiz izin alabilirsin ilk ay oyle yapmistim
Aslanyesm ZumrutHanim Benimde düşük riskim var özele mi gidiyorsunuz devlet zaten kolay kolay vermiyor diye biliyorum