Mom526 Badem yağı aldim bugün nerelere sürdünüz kullanan varsa???Benim rahimde üst kısmında mor cizgiler var çatlak diyorlar oraya de sürsem olur ve nasıl kullanıyorsunuz,duş sonrası mı?
Hilaliii Mom526 duştan sonra kullandım cildimi kuru hissettiğim zamanlarda gün içerisinde tazeledim 16. Haftamdan itibaren sürüyorum 28 haftadayız fakat hiç bir işe yaramadı basen bölgelerim komple çatladı
Mom526 Hilaliii ben de hiç yok çatlak da önlem amaçlı sürecektim..Bir de rahimin üzerinde çizikler var oraya sürecegim
Mom526 Aslielis kilolu olanlar catlamiyor mu acaba???5 ay oldu benim daha catlamadim veya çok mu erken daha
Aslielis Mom526 Yok kuzum onla alakası yok benim mesela hani karnını gerdirirsin ya o zaman belli oluyo böyle düz baktığında hiç yok gibi halbuki ilk gebeliğimde hiç bişi kullanmamıştım genetiksel de dedi bana doktor mesela kuZenimim kullanmadığı ilaç kalmadı yarık yarık kırmızı çatlakları çok