BGMm banada doktor ıkı hafta önce öyle söyledi çok kasık ağrılarım vardı yatakta bile dönemiodum doktor sürekli yatmamı söyledi , çalışıyordum birde , sonra bir Prof. A gittim o da daha 28 haftadasın bebek küçük istirahat edersen yukarı alır kendisini dedi. Önemli olan başka risk faktörlerinin oluo olmaması dedi rahim ağzı boyumu filan ölçtü çok şükür bi sıkıntı yok dedi istirahat verdi vajinal progestanı ve magnezyumu önlem amaçlı kullan bi sıkıntı olmaz inşallah dedi rahatlattı beni 🙏 sende sakin ol korkma ben kendimden biliorum çünkü istirahat ettikçe ağrı azaldıkça anlıorum kı kendimi çok yorduğum için çocuk bu pozisyonda 😊 sende bol bol dınlen boşuna üzülüpte geri kalan haftalarını ziyan etme tadını çıkar 👋☺️