Aiteh Kizlar nasil geçti ? Cok acidimi kol uyusmasi cokmu suuruyor ? Birde esinizede vuruldumu ? Aşidan sonra hamile kalan varmi acaba
elfmoom Aiteh biontech oldum benim aşırı kol ağrım oldu aşı olmadan önce 2-3 günlük yemek yapmıştım🙏🏻 eşimde hiçbir belirti olmadı ama 2. doz ağır grip gibi geçirdi. aşıyı vurulduktan 1 ay sonra hamile kaldım
Selin12- Aiteh ben biontech aşısı oldum ikinci dozu olduktan bir hafta sonra hamile olduğumu öğrendim çok şükür şuan bebek gayet sağlıklı ve 13 haftalık olduk
Serrammm Ben iki aşıdan da oldum sağlıkçı olduğum için şuan 5+5 haftalık hamileyim 😊 iki asıda da halsizlik oldu
asena9 Şuan 18+3 haftalık hamileyim geçen ay sinovac ilk doz oldum yarın ikinci doz olacağım ilkinde hiçbir yan etkisi olmadı kol ağrısı bile olmadı bende ikincide de olmaz umarım 😁🌸
aysessozer elfmoom herhangi bir sıkıntı oldu mu peki bizde çocuk istiyoruz da aynı zamanda Aşı da olmak istiyorum
EEbruliiiii İkinci dzou vurulduktan sonra ki Ay hamile kaldım eşimde ilk dozu vurunmuştu aynı ay bir sorun yaşamadık çok şükür
aysessozer elfmoom hamileliğinde herhangi bir sorun oldu mu peki? Kusura bakma cok soru soruyorum ama bebek için bende beklemek istemiyorum 🙈🥰
elfmoom aysessozer aşk olsun :) elbette soracaksın sonuçta benim başımdan geçti🙏🏻 benim hamileliğimin daha 2. ay’ı şu anlık aşıya bağlı hiçbir şey yok şükür olacağını da sanmıyorum:)
aysessozer elfmoom çok teşekkür ederim kuzum Allah razı olsun bilgilendirdigin için 🙏😊 allah sağlıcakla kucağına da almayı nasip etsin inşallah 🙏🥰
elfmoom aysessozer Amiinn :) Rabbim isteyen herkesin kucağını sağlıklı bebeklerle doldursun inşallah 🌸🙏🏻🖤
Aysenurrrctn Ben sinovac 1. Doz olmuştum ama meğer hamileymişim bilmiyordum ama 2. Doz için doktorum 12. Haftadan sonra dedi yaptırıp yaptırmamak konusunda kararsızım