Gfrn benik doktorum muayene etti umuyorum enfeksiyon degildir falan sızinti olursa gel falan dedi sanirim eliyle bastirmasi tetikledi daha hastanedeyken su sızdı ordan az az hemen geri döndum dogumhanede ufak bi mudahaleyle icindeki sıvıları bosaltti suymus benimki dinlenmedin mi sen hic yatmadınmi dedi bana. Dogum sonrasi antibiyotik iciyodum zaten bidaha ek ilac vermedi sadece 15 gun daha pansuman yaptik