Arkadaşlar halen devam ediyor mu idari izinler. Yakın zamanda okuluna dilekçe verip ayrılan oldu mu acaba? Eylül un 20 si gibi sanırım 24. haftama girmis olacam. Aşı da olmadım şu ana kadar açıkçası vaka sayıları bu kadar artistayken ve mutasyonlu virüs bu kadar etkinken gitmek istemem okula