aysessozer Kizlar 1 kaybım var şu anda da çocuk istiyoruz genetik test yaptirmak istiyorum kan vermek yeterli sanırım bir de fiyat ne kadar oluyor yardımcı olabilir misiniz
Gokyuzunde2 aysessozer devlet hastanesine gidin iki kaybınız oldugunu söyleyin yapıyolar genetik test dışında kan pıhtılaşması var mı yok mu ona da bakılmasını isteyin. Özellerde çok pahalı oluyo
Mom654 aysessozer ben de aynı sorunu yaşadım devlette yaptırdım hiçbir şekilde ücret ödemesi yapmadım
Mom654 aysessozer genetik testin çıkması 2 ayı buluyor bunun diğer birkaç test yapıyorlar onlar 15 günde çıkıyor mutlaka yaptırın bende pıhtılaşma çıktı
Pinarrr_21 aysessozer benimde 28 haftalık bir kaybım var şehir hastanesinde verdik pıhtılaşma bozukluğuna yatkınlığım varmış asıl sonuçlarda çıktı yarın gidip alicaz sonuçları 2 ay da çıktı tam sonuçlarımiz herhangi bir ücrette odemedik
aysessozer Mom654 bende yaptıracağım doktorum da yaptırmamı istemişti ama özelde çok pahalı geldi daha uygun yer varsa diye sormak istedim devlet hastanesinin yaptığını da bilmiyordum teşekkür ederim
ikikuzuannesi_18-21_ aysessozer ben tansiyon için dahiliyeye gidiyordum orda doktor ne olur ne olmaz emin olalım diye bende istemişti.devlet karşılıyor yani. Sonuç 1-2 ay sürüyor çıkması
ikikuzuannesi_18-21_ aysessozer hayır canım sağlık güvencen varsa hiç bir ücret istenmiyor. Normal tahlil gibi istek yapıyor.
aysessozer ikikuzuannesi_18-21_ teşekkür ederim canım randevuyu da erken bi zamana bulabilirim inşallah
kcnr aysessozer kaynım 2 diyin tıpta ücretsiz yaparlar ama bana ne zaman kaç haftalık kaybettinz gibi sorular sormuşlardı yalan söylemek zorunda kaldm allah affetsin kan pıhtılaşmasına da mutlaka baktırın
aysessozer kcnr baktiricam canım mutlaka özellikle onun için istiyorum zaten kaybımda herhangi bi soruna rastlanmadı çünkü
papatya56 aysessozer Sagol canım iyiyim belim agrıyo haftaya gıtcem hastaneye keseyi görünce içim rahatlıcak