Seda6019 Ysmnbkr ahh cok iyi :) şeyi merak ediyorum ben. Mesela sancım var gittim o hastaneye sonrasında neler oluyor? Odaya mı alıyorlar dogumhanye mi ilgileri falan nasıl merhaba ediyorum :)
Ysmnbkr Seda6019 seni hatırladım ben daha öncede konuşmuştuk ben hamileyken sanırım seninde 5 haftalık falan gebeliğin vardı hatta pazarli birisi daha vardi asker eşi üçümüz bayaa konuşmuştuk :) doktor kararsızlığı yaşıyordum sonra uni de doğum yaptim :)
Ysmnbkr Seda6019 benim ki iri bebek olduğu için son aylarımda hep sezaryen denildi son kontrole gittim bugün alalım dediler direk ben şok 😀 eve de bırakmadılar sonra ertesi gün doğum yaptim yarim saatte bitti :)
Seda6019 Ysmnbkr evet siz doğurdunuz ben hala 32. Haftadayım 😀 ilhan beye gidiyorum bende doğumdan biraz korkuyorum valla nasıl olacak hiç bilemiyorum 😀
Ysmnbkr Seda6019 ben dogurduysam sende dogurursun merak etme 😀o kadar kararsızlık vardı ki bende Medikal e gidiyordum uni de dogurdum. Iyiki de orda yapmisim memnun kaldim ben acikcasi
Ysmnbkr Seda6019 yok ılhan beyden sıra bulamadım ki bulsam ona gidecektim çok istedim de ama selim hoca ya oldum çok güzel dikti 😀
Ysmnbkr Seda6019 üniversitenin doktorlarından ben çok memnun kaldim saat başı kontrole geliyorlar ilgililer ben öyle düşünüyorum en azindan
Seda6019 Ysmnbkr medikal belimizi büküyor en son bende İlhan beyde karar kıldım valla 😀 selim beyede gittim bir ara oda iyi doktor cidden . Kız olacak insallah. Sizin neydi ?
Seda6019 Ysmnbkr dogmus 9 aylık olmus bile zorluklarını atlatmıssın maşallah sen 🙂 kız cocukları daha bir güzel sanki
Ysmnbkr Seda6019 darısı sana insaallah. Zor olsada cokta güzel bir duygu ❤ Rabbim isteyen herkese nasip etsin insaallah.