Asyapolat80 Merhaba en son 26 Temmuz’da 8+4 iken doktor kontrolüm vardı ve doktorum 1 ay sonra gel dedi. Şimdi benim anlamadığım ben 12+4 ken mi kontrole gitmem lazım yoksa 26 Ağustos’ta mı? 26 Ağustos’ta 13.haftayı bile birkaç gün geçmiş oluyor çünkü.
Burcu4135 Asyapolat80 bebegin kalp atısı kesesinde sıkıntı yoksa 1 ay sonra yada 3 hafta sonra gelin diyorlar. Demek ki sizde de sıkıntı yok. Bizde 7.hafta da gitmiştik ondan önce 2 kere gittik kan tahlillerimiz yapıldı. Sonrasında 12 mi 13 haftada mı ne gittik. Gayet normal doktorunuzun verdigi randevu tarihi. Ama tabi herhangi bir kanama olursa bir sıkıntı olursa beklemeden gidin.
Berfin3 Asyapolat80 bana da ayda bir gel diyordu ben bazen 4hafta bazen de diğer ayın aynı gününe alıyordum çok fazla da farketmiyor. En fazla 3-4 gün. Bebeğin ne kadar az ultrasona girse o kadar iyi aslında yakın takip gerektirmiyorsa gebeliğin 1 ay sonraya alabilirsin.
elfmoom Asyapolat80 bana da 4 hafta sonra gel dedi ama asistanı 3.5 hafta sonraya verdi.. Randevu tarihi 4 haftayı geçecek şekildeyse biraz daha erkene veriyorlar 🙏🏻 zaten 1-2 hafta sonra tekrar çağıracak 2′li test için
gokcekocyigit07 Tam 1 ay ne zamansa o zaman git hafta önemli değil, doktor da zaten 1 ay demiş sadece 😊
Asyapolat80 elfmoom ikili test kaçıncı haftalar arasında oluyordu acaba bide o arada yıllık izine çıkacağım uzak bir yere gideceğim ona göre hareket edeyim😊
esredn Asyapolat80 12-14 arası diyorlar ama benim doktorum 12 haftayı geçirmek istemeyiz dedi 12 de yapıldı.
Sogancik Asyapolat80 canım bana da doktoy 1 ay deyince aynı günün 4. Haftası gidiyorum. Sekretere 1 ay sonra randevu Alicam dediğimde o şekilde veriyor. Yani 28 gün geçmiş oluyor