Cgdmgl kasılmalardan dolayı dün gittinim kontrole nst ye bağladılar 32+6 yım, bişey çıkmadı nst de bebeğim hareketlendi çünkü 😀
kasılmalat magnezyum eksikliğinden oluyormuş, doktorum öyle dedi önceden de magnezyum vermişti ama ben kullanmadım bulantı ve kusmadan dolayı şimdi yine içmem gerektiğini söyledi magnezyum verdi.
siz yine bi doktorunuza danışın derim