ebrr1048 zaman daraldıkça psikolojik olarak etkileniyor insan doğum videolarına bakmayın, bende korkuyorum normal doğumdan üstelik sağlıkçıyım buna rağmen korkuyorum 😒
izlemeyin videolar hikayeler falan okumayın yani ne kadar uzak olursa o kadar azalır bu durum.
bende 20 li haftalarımda düştüm bahçede düşmekten korkar oldum, hep bi yerde inerken yürürken yolda vs hep bi panik içinde adım atıyorum sanırım bilinç altından kaynaklı hep rüyalarımda düşüyorum kanamam falan oluyor sıçrayarak uyanıyorum, düşündükçe insan rüyalarına giriyor maalesef, aklınıza doğumu getirmeyin başka şeylerle meşgul olmaya çalışın geçer inşallah 🙏🏻