Çok az kaldı doğumuma normal mi sezeryan mı olsam diye çok kararsızım çevremdeki çoğu insan oturduğum bina çoğu corona olmuş ne kadar evden çıkmasamda çok korkuyorum bende olurum diye özel hastaneye gidiyorum en başından beri ama corona olursam hastane beni kabul etmez zaten çok korkuyorum doğumdan bebeğime bişwy olacak diye yarın kontrol var ve sezeryan istersem pazartesi olurum sizce pazartesi sezeryan olup kurtulsam mı yoksa beklemeli iyim normal doğum için 38 +4 haftalık oldum çok ağırlaşmışım ne gecem kalmış ne gündüzüm uyuyamıyorum ağrılardan mide yanmasından kafam çok karışık ilk gebeliğim sizce ne yapmalıyım 😒