Hilal-95 SerpilEsra 1 haftamı sizinki çok zor olmuştur ya ben 2 gündür zor çıkıyorm ama çıkıyorum yürüyorum felan hemen lavman tehlıkeli değilmi ilk defa duydum
SerpilEsra Hilal-95 evet cnm zor gecti ya dayanamadm artk yapma hissi var ama yapamiyorsun🙊 libalaks ismi yarim kullandk uyarmak icin sadece. bebekler de kullaniliyormus cnm libalaks bir sorun yasamadim cok sukur
Hilal-95 SerpilEsra anladm ay geçmiş olsın çok kötü valla bende çok çektim ama hamılelıkde ilk defa cektim geçer inşallah sorarım doktoruma hemen oda benm herşeye çok takıntılı olduğum için kızıyor 🤦🏻♀️ Adam bıktı benden ama mecbur napım sormam lazım