Puding bnmde İnsilün direncim var şeker yüklemesi yapmadık ama parmak ucundan takip ediyorum nadiren 140 üstü çıktığı oluyor ve buna istinaden doktorum gebelik şekerim olduğunu söylüyor bastan beri önce 2 hafta sonra 1.5 simdi 5 6 gün önde en son 27 haftalık gittim 1175 grdı normal yani kilosu suyu da normal bir sıkıntımız yok simdilik 🙏