Melih_funda bana da söyledi bugün ikinci dozu yapıcam diye gerek yok doktorum tek doz dedi ben tek doz aşımı oldum burda zaten dedim ben yapmadım ama dedi bende siz yoktunuz başka hemşire yaptı sisteme geçmiştir zaten dedim inatla ben yapmadım ama dedi ben de siz olsaydınız da siz yapsaydınız bu sizin sorununuz benim değil dedim çok değişikler evet onlar biliyor herşeyi onlar en iyisini yaparlar