swdws merhaba geçmiş olsun. Ben 6+2 de kanama sebebiyle Dr a gittim. 4 5 özel doktor gezmeme rağmen teşhis konamadi. Oncesinde kese gorulemedi o zamana kadar. Dış gebelikte olabilir gibi şeyler söylediler ama net konusan olmadi. Kanamanın olduğu gece bekletildim kendiliğinden düşmesi için. Hem normal hem dış gebelik yaşıyordum. Ancak kendiliğinden sonlanmadi ertesi gün akşama doğru kürtaja alındım. Kürtajdan hemen sonra metotraksat iğnesi vuruldu dış gebelik için
6 ay kadarda korunduk. Kanamanız varsa hemen Dr a gidin ben tüpümü kaybetmekten son anda kurtuldum