Hacer2508 Kızlar hamile olup covid 19 aşısı olan varmı aranızda bebeğe bir zararı olurmu iş yerim mecbur kılıyor çokkorkuyorum ama ben bebeğime bişey olur diye 😔
Elsu26 Hacer2508 3 ayı doldurduktan sonra olabilirsin dedi benim doktorum ama sen yine de doktora sor arkadaşımın doktora asla olma dedi doğum yaptıktan 3 ay sonra olabilirsin dedi
Gokce_21 Hacer2508 28.haftamda ilk doz biontech oldum.kol agrısı dahi yaşamadım.bnde cok korkuyordum ya bişey olursa diye şükür hiç bişey olmadı.3 hafta sonrada 2.dozumu olucam