Ozgemir05 Arkadaşlar 26+4 haftalarındayım.tabi ki önce sağlıklı olmasını istiyorum ama bi yandan da sağlıklı ve kilosu güzel doğması zararlı değil. Ve mesela bilgili annelerden neler sağlıklı bi şekilde bebeğime kilo aldırır onu öğrenmek istiyorum
Asli2663 Ozgemir05 bizim kilomuz biraz geride kalmıştı teyzesi bol bol ceviz yedik bala bana bana hem de 😊 badem muz maden suyu süt burada okumuştum ve hepsini yedim içtim topaç oldu oğlan bir hafta önden gitmeye başladı ama hala doğmak bilmiyor o ayrı 😊
Ozgemir05 Asli2663 ayy teşekkür ederim hiç kuruyemiş yiyemedim hamileliğim de midem bulandı hep ama muz süt ve ayran içmeye özen gösteriyorum.
tugceeebayarrr Hurma da ye canım, her sabah ceviz kuru üzüm hurma ve kayısı yiyorum bunlar çok önemli