Ogretmenanne24 İlk üç ay aynı bebek bezi markasını mı kullanmalıyız ben prima almıştım üç ay bunu mu kullanmalıyım
xayssx Ogretmenanne24 eğer pişik vs yapıyorsa değişin tabiki bütçe meselesiyse eğer almak istediğinizi deneyin baktınz pişik yaptı mecbur ona iyi gelecek olana dönersenz 🤷🏻♀️
xayssx Ogretmenanne24 o zaman deneyinn zorlamayn ama 1 paket alın ki Allah korusu pişik yaparsa boşa gitmesin