Zzeynep1 Kızlar çalışan anneyim 32. Haftada rapora çıkıcam ama doğum yaptığım gün tekrar mı raporu yenilemem gerekiyor neler yapmam lazım bilen geçiren söylebilirmi??
MineLule Zzeynep1 32 de ve 37 de aldığınız raporlar doğum öncesi raporlar. Doğum yapacağınız gün kesin ve net olmadığı için doğumda raporu yenilemeniz gerekiyor.
Zzeynep1 Hilald45 32. Haftda alıyormuşuz doğum yaptığımız gün tekrar yenileniyormuş doktorumuz ayarlar onu heralde biliyorlardır
Ozge1986 Merhaba 32.haftada mutlaka çalışır yada çalışamaz raporu alıyorsunuz.Eğer çalışabilir raporu alırsanız 37. Haftada mutlaka çalışamaz raporunu almanız gerekir
Zzeynep1 Ozge1986 ben şuan pandemiden dolayı evdeyim şubattan beri ücretsiz izindeyim direk 32. Haftada ben çalışamaz alcam demi iie gidemeem artık😂
Zzeynep1 Ozge1986 benim iş yeri çağırdı beni bi kağıt imzaladım pandemi boyunca yani korona bitene kdar işe gelmicem diye. (Benm iş yerime özel)malesef hastalığında biteceği yok en bastan beri evdeym hiç çalışmadım hamileyken