Kızlar şuan hastaneden yazıyorum 10 ağustos akşamı saat 7 gibi hastaneye geldim kadın acile karın ağrısından serum verdiler fakat ağrım geçmeden yolladılar ağrım hiç geçmedi evdeyken uyuyamıyordum gece 3 sularında tekrar hastaneye geldik ve o zamandan beri hastanedeyim ağrımdan dolayı emar çektiremedim apandist ameliyatı olacaksın dediler dün gece sıra bana gelene kadar ara ara gelip kontrol ettiler hamile olduğum ameliyat ikimiz içinde riskliymiş ama çoğu bebeği de kurtarmışlar böyle böyle beni rahatlatmaya çalıştılar sonra birden bire ağrım kesildi ve geceden beri hiç ağrım olmadı doktorlar ameliyat yapmayalım bu durumda riske atmayalım dediler ultrasona alacaklar beni sonrasında duruma göre ameliyat edecekler sizlerden ricam bana ve kızıma bol bol dua edin dualarınızda benim minik yavruma da yer verin o daha çok küçük ve yaşayacağı bir sürü anı var dualarınızda bizi de unutmayın nolur yalvarıyorum 🥺😢😞