Angela Doktoruma sıra bulamıyorum. İkinci gebeligim 28 haftada gel demişti ama yok sıra. Bu igne en geç ne zaman yapılıyor var mı bilen ??
metehaninannesiii Angela 32.haftaya kadar olabilirsin ben 30.haftamda olmuştum doktorum illa 28.haftada olacak diye bir kayit yok demisti
gaamzee Angela o iğneyi dr eczaneden aldırıp acilde vurdutmuştu. Yani doktorluk bişi olmayablr aslnda randevusuz gidip ilacı yazsa sadece de yeter die düşünüorm 🤷♀️
Aycmmm Panik yapmaya gerek yok eğer kanaman yoksa.. benimde esimle kan uyusmazligim var dogum yaptigim gun yapti bana igne . Suan ikinci gebeligim bu gebeligimi koruma altina aldi simdi yine dogum hemen sonras yapilicak ignem.
Angela Aycmmm Bende ilkinde oldun hemen sonrası. Ama ebemle konuştuk mutlaka git geciktirme sen yine de risk varmi baktir dedi, o tedirgin etti beni yoksa çok şükür kanama vs yok
BurcuGorkem Banada daha yapmadı 28 im şuan test yaptı negatif cıktı ama yinede yapıcakmı iğneyi bilmiyorum 29. Haftada sorcam