Aslanannesi1 günaydınn bizde 36+3 olduk dün kontrolümüz vardı haftaya tekrar var 37 de çatı muayenesi oldum fakat kendimi çok kastığım için doktor muayene edemiyorum seni haftaya tekrar bakalım dedi aslında rahat bıraktım ama istemsizce oldu sanırım Sizdede böyle olan varmı ☹️