Günaydınn güzel anneler ve anne adaylari❤️ nasılsıniz, hamilelik nasıl gidiyor?
Sizlere bir sorum olacaktı 21+4 günlüğüz. Nasip olursa kızımız olacak💜 Bizim kızın bebek hareketlerini bazen hissediyorum bazen ise hiç hissetmiyorum karnım kalp gibi atıyor o zaman içim rahat ediyor anca😅 net olarak ne zaman hissedebiliriz ilk hamileliğim bir de tam göbek yanımın sol tarafı bazen bebek oraya mı toplanıyor anlamıyorum inanılmaz ağrıyor yani ben öyle yoruyorum :)