Gamze58 canım geçmiş olsun. Sana dua ettim. İnşallah sağlıkla alırsın Evladını kucağına. Benim 16. Haftamda oldu kanamam çok az olmasına rağmen içeride büyük yani 8cm ve 7.5 cm boyunda iki tane kanama kesesi oluşmuş. 1 gün hastanede yattım 2 haftada istirahat ettim. Rabbime bin şükür dün doktora gittim ikisinde kaybolmuştu. Yüce Rabbime bol bol dua et. O ol derse olmayacak hiçbirşey yok bu hayatta. Allahım senin ve benim gibi tüm hamilelerin sağlıkla vaktinde evlatlarını kucağına almayı nasip etsin.