Nilgun75 Slm kizlar gecen hafta doktora ayrintili ultrasona gittim,bebeğim 33 haftalık 2,500 kilo doktor 4.4,5 kilo arası doğar dedi,gözüm korktu,benim durumumda olupta,o kiloda normal dogum yapan var mi ? Kızımı 40. Haftada 3 kilo dogurmustum
Elita Nilgun75 ben çok güvenmiyorum dün arkadaşım doğum yaptı 4 kiloya yakın doğar çok iri iri deyip duruyordu doktorları. Bebek Bi doğdu 2700 🤭 çok sağlıklı maşallah ama yanılma payının bu kadar olacağını bilmezdim 🤷♀️ benimkide iri gözüküyor mecburi sezeryan olucağı için çok endişelenmedim 🌿
Beyzanur138 Nilgun75 benim üst komşum 2 gün önce doğum yaptı 4 kilo doğdu tosuncuk ve normal doğum oldu
fatmakolay Elita bayağı bi yanılmışlar devlete mi özele mi gidiyordu devlette bazı yerlerde milattan kalma ultrason cihazları var ondan da olabilir 😊
Ysmmmnn Elita yaaa ciddenmi bu kadar farkı ilk defa dıydum banada 3400-3500 arası doğar dediler işk gebeliğimde 3650 doğurdum
fatmakolay Nilgun75 benimki bayağı kilolu görünüyor 35. hafta 3300 dedi doktor ilk gebeliğim normal doğum olur mu olmaz mı bilmiyorum açıkçası gözüm korktu direkt sezeryan mı olsam diyorum
Ysmmmnn fatmakolay hiç korkmayn çatınız müsaitse doğumu yapsrsınız değilse zaten zorunlu sezeryan olur
Elita fatmakolay özel klinik ti. Hadi 3500 kg olsaydı 🤭 ama malesef çok yanılmışlar.. O yüzden herşey normalse normal doğumdan korkmamak gerek 🤗 bebek sağlıklı olsun yeter
Elita Ysmmmnn gerçekten öyle. İlk baştan beri ileri vs vs denilmiş. Normal bekliyordu ama doğum pozisyonunu alamadı bebek. 38. Haftada sezeryan ile aldılar. 4 kg beklemesede kendisi en azından 3ün üzeri olucak derken 2700 oldu. Sağlıklı maşallah. Ama yanılma payının bu kadarını bizde ilk kez duyduk 🤭
fatmakolay Ysmmmnn bakalım daha çatı muayenesi yapılmadı dün ağrım olmaması rağmen nstde sancı göründü alttan muayene etti bebek kanala mı indi diye bir şey yok dedi dinlen dedi sen biraz 37. haftayı bekleyeceğim artık ters bir durum olmazsa