Ben de yaptırdım 2li testi. Ama 3lü ve 4lüyü yaptırmayı düşünmüyorum. 2li testte her şey normal çıktı çok şükür. Bu testin sonucu kesin değil,sadece %60 %70 bir oranla sonuç veriyor. Kesinliği olmayan bir test olduğu için boşa stres yaşamak istemeyen de oluyor. Ama yine de 2liyi yaptırın derim. Kafanıza takılacağına👍🏻