Aminee32 Ben il dışındayim son haftalarda sivasa geleceğim 38 gibi hangi Doktora gidiyorsunuz randevular hep dolu özel doktor istersek önceden belli mi etmemiz gerekiyor yoksa doğum zamanımi doktoru çağırıyoruz nasıl oluyor?
Papatya_07 Aminee32 ben detaylı ultrason için aradım. Henüz erken diye randevu vermediler. Eylül ayında ayım tamamlandığı için o ay arayın tekrardan dediler. Ama normal gebelik takibi için. Cü randevu alma diye girince Google da çıkıyor denediniz mi hiç.
Hazal_violet Aminee32 Numune Hastanesinde Tahsin bey var. İnanılmaz iyi ve ilgili bir hekim. Aklında bulunsun
Aminee32 Papatya_07 ben takılı değilim 38.hafta gibi geleceğim yani sadece doğuma aklima takilan şu mesela 40 hafta oldu hala sancim yok diyelim ortada ki kalicam yoksa gebelik takibine gittiğim yerde kim varsa o mu yapacak
Papatya_07 Aminee32 bence bakarlar yaa. Hiç olur mu öyle ortada neden bıraksınlar. Önemli bir durum.ilgilenirler ve ilgilenmeleri de gerekiyor. Siz aradınız mi peki hastaneyi ben dün aramıştım. Hatta bana salı günü gel dediler. Henüz detaylı ultrason haftasında değilim deyince o haftaya yakın ara dediler.