yadier_ Merhabalar 37+2 yım bugun itibariyle İlk gebeliğim tecrübem yok 2 3 gündür bebek sürekli toplanıyor bütün günde genelde bu şekilde doğumun yakın olduğunu mu gösteriyor yoksa normal midir ?
42-AySe-07 yadier_ 37 den sonra normal olduğunu söylemişti canım doktorum bebek kendini doğuma hazırlıyormuş
Umbilik 36+3′teyim benim sıpa da sürekli sağda toplanıyor. Sola yatıp masaj yapmaktan imanım gevredi.