LivaLiva 33+2 haftalık hamileyim ve gece mide bulantısıyla uyandım bi yarım saat sürdü geçti şimdi tekrar midem bulanmaya başladı aynı zamanda basımda çok agrıyor bu normal mi benim gibi olanlar var mı ?