Oykum_pinar38 mrsflowers 36+5 im ve akşamdan beri mide yanması mahvetti beni içimde ejderha var alev alev yanıyorum 🔥🔥🔥🔥🔥
balbocegim27 mrsflowers soğuk sütü denedinmi benim de tatlı yediğim zaman midem değil de boğazımın biraz altında bi alev alma oluyor
mrsflowers muzicemsu amin canım inşallah evet güzel şeyler tabikide ama gerçekten çok farklı hissediyorum bazen dayanamıyorum oturup ağlamak geliyo içimden midem yanıyor diye ve ilaç fayda etmiyor 😂😂
H_myra1 muzicemsu hiç tatlı degil özellikle mide bulantısı az önce ne var ne yoksa çıkarttım 22+3 doguma kadar da devamke😵
muzicemsu mrsflowers bişe olmaz kuzu bunlar vallahi tatlı şeyler kucağına alınca bu günleri hatirlamayacaksin bile ,.ağlama kız nie agliyorsun ,Rabbim güzel sağlıklı hamilelik geçirmeyi nasip etsin
mrsflowers Oykum_pinar38 hahaha benimde öyle geceden beri uyuyamıyorum birde sıcaklara denk gelmesi mafediyor insanı 😂😂 az kalmış senim canım rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
muzicemsu H_myra1 Rabbim o günleri banada göstersin varsın böyle olsun 😂😂sağlıkla kucagina Almayida nasip etsin Rabbim
Elfelf475 mrsflowers bir de ileriki seviyede göbeğe sahip çıkamama gelecek sanırım ben yan yatınca göbeğim düşüyor gibi hissediyorum yastıkla her yerimi destekliyoruz uyumadan önce 😂
Ervan mrsflowers doğuma 90 gün kaldı. Şükür iyiyim. Ya . Kolay gebeliğim geçiyo.60 kiloyla gebe kaldim şuan 69 olmuşum bugün tartıldım. Toplam 9 kilo siz kaç kilo aldınız Yalancı sancı yaşadinizmi hiç?
mrsflowers Ervan ben 43 ile hamile kaldım en son 1 hafta önce tartıldım 49 olmuştum canım ben hep zayıf olduğum için kilo bana çok ağır geldi kendimi çok tuhaf hissediyorum ilk defa bu kadar kilo aldığım için karnım felan çok gergin rahatsız oluyorum o yüzden 😢😢
Goksugul Ervan benim de 90 gün kaldı doğuma toplam 3,5 kilo aldım ama doktorum 1 kilo fazlam var diye kızdı 😔sizinki bi şey diyor mu ?