Cennet644 canım benimde o haftalarda ara ara oluyordu kontrole gitmeden önce doktoruma sordum görmeden bişey diyemem dedi çağırdı 2,3 sonra kontrole gittim yine aynı ağrılar oluyordu söyledim nts bağladı kasılma sancı. Var mı diye bişey çıkmadı büyük ihtimal bebek büyüyor ondan bagırsakları sıkıştırıyor dedi sen istersen bi doktorunla görüş herşey olabilir ne desem boş yani ihmal etme canm