mutlugebeee Ufuk canım ikiside oluyordu bende de, geçen hafta rahim ağzı kısalmam olduğunu öğrendim ve apar topar rapor verildi bir kutu ilaç evde yatıyorum şu an ilerlememesi için. Gidip bir muayene olmakta fayda var bence riske atma derim
rabisimm Ufuk bende 25 haftalık hamileyim 2 gündür akşam saatlerinde kasıklarıma doğru sertleşme oluyor yürümekte zorlanıyorum yarın doktor kontrolüm var gidince söyleycem İnşAllah 🤲🏻 Eğer sancın oluyorsa doktoruna söyle nst ye bağlayabilir ben 23 haftalıkken sancım oluyordu diye doktorum nst ye bağlamıştı
prensesannesiiiii Ufuk benımde vajınamda olan kemiklerde ağrım oluyo bazen bende doğuma kendını hazırlıyor diye sormadım doktora 🙄🤷🏻♀️
Dilarass Bende de oluyor canım 23-24 den beri şuan 26 yım sanırım rahim artık kendini hazırlıyor doktor magnezyum ve progestan verdi rahatlatması icin bi doktoruna sorsan iyi olur o da verir magnezyum
Pirayeada Ufuk beni aldılar sanci çıkmıştı 40 olmuştu ilaçla serumla durdurdular tabi 29 haftada tekrarladı 30 da doğdu durduramadılar kaybettim