betuss10 Arkadaşlar 34. Haftamdayım vajinamda sürekli bir baskı ve tuvalet ihtiyacım varmış gibi ama öyle birşey yok yürürken otururken sürekli bi sızlama hali bebek kanala girdiği için midir? Böyle olması normal midir evham mı yapıyorum 🤷🏼♀️
Zezz betuss10 34 bitti 35 omdum 34 haftada baaladi ayni sikayetlerim…bebek buyudukce baski yapiyormus nst yese girdim. . Dogum yok..1haftada 500 gram almis cunku
aysnozkn2 betuss10 bende 35 deyim bende de aynı durum var çok ayakta durunca ya da çok oturunca oluyor son zamanlar dikkat etmek gerek
Selcansahin33 betuss10 bendede 2 gündür var o ağrı 35+0 iz bugün inanılmaz canım yanıyor ayağa ilk kalktığımda özellikle zor basıyorum yere bugün kontrolüm var açılmamı oldu acaba
bykarakan haftasıda yeterince var normaldir bence, bende 34+3 deyim sadece sürekli çişim var gibi hissediyorum ama yok. Görümcem daha 5 aylık hamile neredeyse 2 aydır çekiyor bu sorunları doktoru normal yolunda demişti
Eminedvlc12 bykarakan bende 28 haflalik hamileyim 1 hafta evde çektim vajinamda baskı ayağa kalktığımda şeyim çıkacak gibi oluyordu sonunda dayanamayıp hastaneye geldim hemen yarısını verdiler erken doğum olabilir diye acilmam olmuş durdurmaya calisiyolar 4 gündür hastanedeyim inşallah durur erken doğmaz bı hadtaneye gidin derim Allah yar ve yardımcımız olsun
betuss10 bykarakan çok sevindim inşallah dediğiniz gibidir. Benim de kontrolüm pazartesi ancak o zaman öğreneceğim ne olup ne gittiğini ama 30. Haftalardan sonra daha bi tedbirli olmak lazım korkuyorum
Selcansahin33 bykarakan 2 gündür var bendede ağrı dün değil önceki gün gece başladı ama canım çok yanıyor dün geçer dedim geçmedi acile gidicektik zaten bugün kontrolüm var diye gitmek istemedim 35+0 iz bugün inanılmaz canım yanıyor ayağa ilk kalktığımda özellikle zor basıyorum yere bugün kontrolüm var açılmamı oldu acaba
bykarakan Eminedvlc12 geçen haftada gittim yolundaydı 2 saat sonra yine randevum var aslında geçmiş olsun size
betuss10 Eminedvlc12 geçmiş olsun çok dikkat edin kendinize benim henüz bi açılma veya nst yapılmadı o yüzden bilemiyorum pazartesi çıkacak artık ne oluyorsa 🤷🏼♀️
Selcansahin33 Eminedvlc12 bendede 2 gündür var o ağrı inanılmaz ama bu ayağa kalktığımda ilk anda yere zor basıp dengede duruyorum 35+0 iz bugün kontrolüm var ne dicek bakalım doktor bebeğin hareketleri güzel diye acile gitmedim ama bakalım 😔
betuss10 Zezz şuan ne kadar bebeğiniz kilosu benim de zayıf bir bebekmiş galiba kendim de aşırı şişip kilo almadım en son 32de gittim 1865 gram demişti doktor ama henüz nstye falan girmedim
Kararsizinsan betuss10 bende cmt gisixem tam 32. Haftamda olcam bakalim kilosu kac cikacak. Ennson 28 de gitmistim 1250 demisti? Sizin onceki kontrolunuz ne zamandir ve kac kiloydu bebisiniz? Buarada bende ayni seyleri hissediyorum hemde epeydir var o his ama dr bisey demedi
Zezz betuss10 2500 olmus.. ama ben bu halde tatile gittim kayinvalidemle deniz duzenli yemek saati galiba suyun faydasi oldu..
betuss10 Kararsizinsan 28 de gitmiştim bende 1200 gramdı sonra 32de gittim 1865 gram dedi pazartesi tekrar gideceğim 34 küsürat 35e yakın olacağım bakalım ne diyecek
Kararsizinsan betuss10 benimkide bana zayif geliyor buradakileri okuyunca fln ama doktor haftasiyla uyumlu diyor. Hemen hemen ayni gidiyor demek ki bizim bebisler. Bana benim ki kac cikacak bu hafta? Buarada siz ilac olarak neler kullaniyosunuz. Ben gynoferro her sabah yemekten 1 saat once Decavit vitamin hergun. Arada sirada da balik yagi haftada 1 2
betuss10 Selcansahin33 lütfen sorduğunuzda bizi de bilgilendirir misiniz ben ilçedeyim doktorum şehirde pazartesi gidebileceğim, inşallah normal der 🙏🏻
bykarakan Selcansahin33 açılmanın ağrısı olur mu acaba bilemedim ki inşallah her şey yolundadır benimde kontrolum vardı geldim şimdi hastaneye
Selcansahin33 betuss10 tabiki tabiki öğlen gel dedi doktorum ama ağrım var öğleden önce gidicem muhtemelen hemen yazarım sizlerede