Zehra68 Hanımlarr suyum geldi hastahaneye gittim içeriden sıvı alıp ölçtüler sonra eve yolladılar su gelince eve yollamaları normal mi ? İlk hamileliğim napacağımı bilmiyorum bu arada hafif bi regl ağrısı gibi ağrım var
Kayraninannnesi Zehra68 benim bildiğim eve yollamamaları lazım su gelince 12 saat içinde doğum yapılmalı yoksa bebek susuz kalır demişti doktorum
Yasminyenice Zehra68 keşke neden gönderdiklerini sorsaydınız. Sancıyı evde çekmeniz daha iyi. Sancılar sıklaşıncaya kadar evde bekleyin duş alın pilates topu ile vakit geçirin ve sakin olun
Habibe354 Zehra68 allah yardımcınız olsun sakin olun kuranı Kerim biliyorsanız Meryem suresini okuyun Doğumu kolaylaştırır hayırlısıyla evladınızı kucağınıza alırsınız inş 🥰
Zehra68 Kayraninannnesi ingilteredeyim yani sabahı bekle dedi çok saçma geldi bana da normalde su gelebi salmıyolar eve değil mi
Zehra68 Yasminyenice Yasminyenice ne biliyim sormak da gelmedi aklıma suyu biter bişey olur dedim yok bişey olmaz dedi yolladı sancı nasıl gelir onu da bilmiyorum ki
Kayraninannnesi Zehra68 yurt dışında farklı oluyor herhalde ben suyum geldiğinde doktoru aradım hemen hastaneye gel dedi ve yatışım yapıldı 12 saat içinde doğum yapılmalı normal mi sezaryen mi kararı bana bıraktı hatta sizin ki biraz tuhaf olmuş
cinardefnemoms Zehra68 hayır canım eve yollamamalari gerekiyor su gelince bebeğe giden yol açık olduğu için mikrop kapma riski var benimde suyum gelmişti ve yatisim yapılmıştı
minikoglumm Zehra68 saat vermişlerdir zaten size su dediginiz hemen bitmez. Hastane yakınsa telaşa girmeyin bence
Zehra68 minikoglumm hastane bir saat uzaklıkta Yok saat falan da vermediler ki sabah yedide arayın şu numarayı yatak ayarlasın falan dedi Bilmediğimden burada sormak iatedim ben de
cinardefnemoms Zehra68 kuzum anlamadım bende ama sakıncalı dikkat et kendine sağlıkla gelsin bebişiniz
Zehra68 minikoglumm hastahaneyi biz seçemiyoruz ki onlar nereye isterse oraya veriyor öyle özel hastahane de yoki ki bas parayı gir doğur