Rozam21 Kizlar suan 16+3gebeyim sabah kanama.basladi hastanede yatıyorum suan yine Durmadı plasentasi yukarıya çıkmış Dr dedi sabah kadar takıp edecez çok korkuyorum ve servikal dikisliyim benim gibi olan varmi bilgi verin aallh rızası için
isimsiz1i Rozam21 benimde kanamam olduda 7. Haftada 3 ay uzandım bişe yapmadım progestan içtim hergün sanah akşam şimdi 31 olduk ikizler
Rozam21 isimsiz1i benim.16 hafta olduğu için çok daha riskli dua edin lütfen çok ihtiyacım var ben 2 bebegimide kaybetmistim karnim.burnumdayken suan cok korkuyorm
isimsiz1i Rozam21 korkma inşallah bişe olmaz Sen pozitif düşün 🤲🏻❤️Allah sana kavuştursun bebeğini❤️🤲🏻🤲🏻
Rozam21 Pirayeada rahim yetmezliğim var benim 7 aydan sonra doğum başlıyor 3 gebelikte dikiş atıldı sırt üstü hep yatım bunda dikis atıldı birden kanama başladı suan cok şükür iyi diyelim ki ıyi olsun inşallah allahim razi olsun dua edin rabbim hepimize sağlıkla kucaklarimiza almayi nasip etsin
Pirayeada Rozam21 benim 7 ayda nişanım gelmişti kaybettim doktor takip ediyor rahim yetmezliği için âmin cnm çok zor hamilelik atlattım ben de
Rozam21 Pirayeada Ay rabbim tez vakitte kucağını doldursun insallah bırakmasın böyle kalbi yaralı suan hamilemisin cnm peki suan benim kanama durduruldu eve gidicem birazdan 6 gün hiç kalkmiycam sonra bakim ne olcak rabbim kiymasin
Rozam21 Pirayeada hayır hiç bisey anlamadılar doğum başlayana kadar birini sezeryanla doğurdum 1 gece yasadi diğeri 6bucuk aylik suni sanci ile doğurdum onda suyum patladı kalbi durmuştu
Pirayeada Rozam21 anlamamaları kötü olmuş doktor 12 haftaya kadar takip edecek cnm 8 haftalik hanileyim rabbim seninde yardımcın olsun kucağına almayı nasip etsin