HilalUysal sana cok katılıyorum banada kımse demedı sarılık olur dıye ben emzırdıkce bebegım uyuyordu fakat 3. Gün sapsarı kesıldi cocuk. Hastanede yatmadı fakat sınıra kadar geldı. Suan 40 günlük fakat gözlerınde kı sarılık hala duruo hemen gecmeye bılıyormus. Muhakkak mama vermek gerekıyor bencede özellıkle yaz bebeklerı ıcın sıvı kaybı cok daha yuksek oluyor,oyuzden dıkkatlı olun dogum yapacaklr