es_aybala sezeryan olma kısıtlanıyo sonrası ben dogm yaptım sezeryan dıgumda cekmşyorsun evet ama sonrasi felaket agrı 2 gn ben bebegimi kaybettim bide acısı ni cok hisetmedim ama ilk iki gün yasıyordu bebegm o ılk iki gün ozelkle ilk ayaga kalkmak eziyet tuvalete gitmek aynı şeklde ve cock sayısıda kısıtlı 4 en fazla oda riskli benm 1 gitti kaldı 3 şansım saglıklı bebeklerm olur işalah bebegm rahmet etigi icin sonrasında en az 6 ay beklemem lazımdı bide sonraki gebelk icin yani kısıtlnyor insan bence normal dogm oldmu o anlık acı sonrası rahatlık