ceylan_34 hmm eminsiniz fal mi actiniz ruyaniz da mi gordunuz 😀😀 bilim suan kan agliyor 😀 korona testi bosuna var ztn… kisilerin kendinden emin olmasi korona teshisi icin yeterli olmasi lazim. 😀 allah askina bu kadar bilincsizce yaklasmayin kendimden eminim ne demek. Dunyada kac milyon insan korona oldu ve bircogu kendini grip sandi. Illa ki koronasiniz demiyorum elbette, degilsinizdir ama yine de gebesiniz ve extra dikkatli olmalisiniz bir semptomla karsilastiginizda gider test olursunuz ona buna bagliyosunuz sonra herkese bulastiriyosunuz. Oyle yayilmadi mi zaten. Ben cegranda kalmistim grip oldum sandim amcama dayima gittim koronaymisim.. sizinkide bu hesap. Bi hamile olarak israrla algilarinizi bu kadar kapatip bilincsiz yaklasimlara sahip olabiliyosaniz, bravo ne diyim. Ama ben asla sizin kadar rahat olamam. Her ihtimale karsi gider yaptiririm.