Hanımlar ilk gebeliğim 34 haftalığım bugün kontrolüm vardı doktor açılma var mı diye kontrol etti ilk önce eliyle sonra alttan ultrasonla baktı 26 28 dedi bu ne demek oluyor?? Sonra nstye aldı eğer düzenli sancım çıksaydı yatış verecekti, fazla sancım çıkmadı şükür. Yani şimdi açılmam başlamış mı? Evde bol bol dinlen dedi en az 37. Haftaya kadar dayanman lazım dedi. Panikten doktora bir şey de soramadım 😔😔