Zehra6549 19 haftalık hamileyim kontrole gittim ve bana renkli ultrason çektirmemi söylediler randevu bile aldım ama korkuyorum bebeğimle ilgili kötü bir şey söylerlerse biliyorum takdiri ilahi ama yinede korkuyorum renkli ultrasona giren var mı..
Clostiridium Zehra6549 2 hafta önce ben girdim. İnsan tedirgin oluyor ama inanki sonrasında taktığınla kalıyorsun. Güzel şeyler düşün bebeğini renkli olarak şekilli şemalli göreceksin :)
Mavi34 Zehra6549 herkes giriyor canim korkma ins birşey yoktur olsa bile bastan öğrenip ona göre tedavisine tesbitine bakmakmicin yapılıyor zaten.. mesela benim plesenta rahim ağzında ve rahimde.diremc çıktı detaylı da. Ona göre yatarak geçiriyorum hamilleigi bunu bilmesem dikkat etmeden yaşasam kötü durumlar olabilirdi