Kızlar ilk doğumum normal doğumdu. Baya zor olmuştu. İkinci doğumu yurtdışında yaşıyorum burda yapacam. Burda normal doğumda isteğe bağlı epidural yapıyorlar. Ama çok merak ediyorum. Takılması zormu. Uyuşturuyorlarmı. Sonrasında hiç sancı hissetmiyormusunuz. Yaşayanlar bilgi verebilirmi.