En son 13 temmuzda hastane kontrolüme gittim 2li tarama testi oldu ve riskli çıkması sonucu perinotolojiye yönlendirildim. Orda Bi kez randevusuz o gün muayene oldum ama bana 3 hafta sonra için randevu almamı söyledi bayram falan derken 1 ay sonra iÇin randevu bulabildim 13 ağustosa. Ama eşim pozitif çıktı covid 19 maalesef. Bende onunla karantinadayım 14 gün . Son anda böyle Bi şey oldu ve ben galiba randevuma gidemiyorum.Bu durumda bana denen 3 hafta olcakmı 1 bucuk ay? 3 lü test falan olacaktım 17+3 haftayız. Bi sorun olur mu bir de perinotoloji bölümü yani hadi risksiz olsa çok takmayacağım karnımda hala çıkmadı kasığımda da değişik Bi şişlik var sert şuan bebek orda mı yukarı çıkmıyor mu Bi sorun olabilir mi yanlarda ki kalça kemikleri hizasında tam ortada kasıklarda şişlik dokununca rahat sert Bi şişlik hissediyorum . Bebeği mi hissediyorum? Yukarı çıkmayacak mı sorun olur mu haftaya göre çoktan yukarı çıkmalı mıydı normal mi? bazende ağrılar oluor tuvaletten kalkarken falan Bi tutulmalar oluyor kısa. kontrole gidemiyorum huzursuzum. Sabırla okuyup cevap verecek olanlara çok teşekkür ediyorum şimdiden.