Ozy Arkadaslar ilk hamilelik belirtiniz nezaman basladi? Ben suan uygulamayagöre 3 Hafta 7 gün hamileyim ve mide bulantisi nezaman baslar cok merak ediyorum
Nurr Ozy benim surekli uykum geliyordu hep uyuyodum bel agrisi kasik agrisi vardi mide bulantilarim 8.haftadan sonra basladi
MucizemE Ozy ilk şiddetli bel ağrısı yaşadım test yaptım 2 haftalık gebe olduğu mu öğrendim 8 haftalık gebeylen bulantılarım başladı 30 haftaya kadar her gün ilaçla Ayakta durdum dua et bulantın olmasın
sda__cpn Ozy çok fazla kasık ağrım vardı bir de sürekli gözüm kararıyordu adet olmam gereken gün test yaptım çift çizgi çıktı ve uygulamaya göre 4+2 haftalık hamileyim çarşamba günü doktora gidicem inşallah canım
IlaydaOrhanKopuz Ozy canım benim sadece uykuya eğilimim bir de ayaklarım üşüyordu ne miğdem bulandı ne de tiksinme oldu sadece parfüme karsı hassastım.üç aydan sonra uykuya düşkünlüğümde kalmadı şimdi ayaklarım üşümüyor aksine yanıyor 😀
Ozy MucizemE Mide Bulantisi Saglikli Hamileliklerde olurmus diye yazilar okuyorum internetde. 1. Hamileligimde hic mide bulantim olmadi ve düsük yaptim. Suan sadece sürekli tualete gitmem haricinda hicbir belirtim yok ama demeki daha erken
sinemrukiye tgcaty canım bende 6haftalıgım bu hafta mahvoldum resmen bulantıdan ilacı bıraktım folik asit vitamin vs kullanmıyorum pekmez içiyorum aç karına sadece 😟😔😔😔
begumge Ozy bebeğim gayet sağlıklı ve hiç midem bulanmadı. O yazıya itibar etmeyin. Hamileliğin sağlıklı gittiğinden detaylı ultrasona kadar emin olamazsınız 20li haftalar yani.
MucizemE Ozy daha erken canım iyi düşün iyi olsun . Ama herkes de olmuyor bulantı benim ablamda görümcem de hiç yoktu Çünki
begumge Ozy hiç midem bulanmadı hiçbir belirti olmadı. 29.haftadayım herkesin bulanacak diye bir şey yok. Karnım şişmese ve reglim kesilmese asla anlamazdım.
MinikkkMucizem Ozy ben 7+6 dayım canım 2 gün falan 5 dakika oldu sadece o yüzden olmaması daha iyi bisey ☺
Aybebek Ozy bi başlayınca kolay kolay duramıcak emin ol 😊 benim ilk belirtim tarifi olmayan bi halsizlikti kolumu kıpırdatacak halim yoktu
Mry Ozy herkeste bulantı olmuyor. Benim 4 ya da 5. Haftada aşırı derecede yemek borum yanıyordu.bi de her şeyden tiksinmeye başlamıştım.
gulsumklc2 Ozy mide bulantısı yasadım hemde idrar tesyi bile yapmadan iki hfta once. İnan hiç merak etmene gerek yok ve inşallah mide bulantısı yasamazsın neler cektm Allah bilir hayatın zindan oluyor
0114 Ozy inanılmaz bi bel agrim vardi dayanamdim agrisina acile gittim o ay korunmayi birakmistik zaten soyledim test yaptılar 3+5 gunluk hamile cikmistim🙈🤣🤣
Cansuu33 Benim öğrenmeden 1 hafta önce sadece bir gece bulantı yaşadım hiç uyuyamadım şüphelendim 1hafta sonra test yaptım öğrendim Allah'ın izniyle şu an 7+5 im ve bulantilarim mahvediyor Rabbim yardım etsin hepimize